DARMOWA DOSTAWA od 199 zł || KUP DO 13:00 - WYŚLEMY DZIŚ 

  • Moje konto
    Zaloguj się
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Reklamacje

Reklamacje


Reklamację z tytułu wady Towaru albo niezgodności Towaru z zawartą Umową sprzedaży na odległość można złożyć za pośrednictwem Elektronicznego formularza reklamacyjnego dostępnego na podstronie opisującej proces reklamacji lub w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedającego lub poprzez e-mail na adres sklep@punkt-sportowy.pl. W zgłoszeniu należy określić wadę, jaką zdaniem Kupującego Produkt posiada, a także żądania wobec Sprzedającego oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę. Sprzedawca obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli nie udzielił odpowiedzi w w/w terminie uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Kupującemu na piśmie lub w wiadomości e-mail na adres wskazany przez Klienta lub Trwałym Nośniku.

W przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji za zasadną koszty wymiany/naprawy, w tym koszt przesyłki związanej z reklamacją Towaru ponosi Sprzedający.

Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Konsumenta, a także Przedsiębiorcy indywidualnego za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży na odległość na zasadach, które wynikają z ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.

Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towary wolne od wad i jest odpowiedzialny względem Przedsiębiorcy za wady zakupionego Towaru na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.

Sprzedawca ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży zawartą na odległość istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba, że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę jest dłuższy.

Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w terminie 14 dni od dnia uznania reklamacji. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedający.

Konsument udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera Towar na swój koszt

Powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do Przedsiębiorców na Prawach Konsumenta.